søndag den 13. juli 2014

ByFonna Boys Month #1

Allerførst: 1000 tak for varme, kærlige og tankfulde kommentarer på mit seneste indlæg om Livets Koldbøtte.
Det gør mig rigtig glad at mærke at der også er plads til sådanne indlæg.
Bloggen er jo en del af en selv -så det der fylder på godt og ondt bliver også en del af det.

Kærligst Jonna 



NU noget andet.
Boys Month er igang. Det er simpelthen så fantastisk et intiativ Christine atter tager igen i år.
Læs mere her.
Det er første gang jeg er med -Oplagt nu med vores dejligste Magnus.

Mit første bidrag er for mig gaaaanske særligt.
-det er nemlig også første sæt børnetøj jeg syr.
-endda på min nye overlocker (mere om den en anden gang;-))

Og ja, det er endnu ikke færdigt, men mangler en tvillingenål
Imorgen tager vi nemlig en uge på ferie på Sjælland og i Malmø, så ville lige dele inden afgang;-)


Tænkte det egentlig som hverdagssæt, men tror mest det bliver blusen.
Når det ligger der sammen, så tænker jeg mest det som nattøj til efterår/vinter.
Heldigt det er syet i en større størrelse end han lige bruger nu;-)

Til info: Mønsteret har jeg købt i STOF2000.

Nu vil jeg ha pakket kufferterne.
God søndag -helt skønt med regnvejr.
Kh Jonna

2 kommentarer:

  1. Flotte ting, det mønster er absolut favorit herhjemme syr alt efter det. Kan jo varieres i det uendelige med forskellige detaljer

    SvarSlet
  2. Dejlig at høre, så er jeg endnu mere glad for jeg opdagede det:-)

    SvarSlet