tirsdag den 4. februar 2014

BØLGETÆPPET

Tadaaaaa.....
Jeg har egentlig længe været færdig med babytæppet her... Manglede "kun" at hæfte ender.
Færdigt arbejde og jeg er MEGET TILFREDS.
Tæppet er endnu ikke til nogen. Jeg måtte bare lave det,da jeg er vild med mønstret.
Jeg synes sv, at farvevalget er godt. Lilla er jo min egen yndlings;-)
? Hvilke farver er du til?

Det er Camilla, Yarnfreak der har begået det.
Se hendes variationer af farver her.
Her kan du også kåbe mønster og evt. kit;-)
Garnet er det lækre øko-uld Semilla.

En fryd at hækle babytæpper. Det er jo sådanne en god overskuelig størrelse.
Mønstret med bølge er jeg meget optaget af for tiden, så der bliver hæklet pulsvarmere i samme... Mere om dem en anden god dag.
Nu vil jeg nyde kaffen min og hente Magnus💙 i dagpleje om lidt.  Jeg har knap 2 ugers barsel tilbage. Hvor er det vildt!!!;-)

















4 kommentarer:

  1. Det er et virkelig smukt bølgemønster

    SvarSlet
  2. Er helt forpustet ved tanken om, hvor lang tid det må have taget at lave - men hold da op, hvor er det blevet fint.
    og 2 uger i overskud.. hvad SKAL du da bruge al den tid til? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er faktisk ikke så galt med tiden-man kan blive helt zen-agtig med sådanne et projekt;-)
      Uh, jamen jeg skal NYYYYYDE :) og lige imorgen har jeg besluttetat kigge lidt på job, men kun imorgen.;)

      Slet