torsdag den 14. november 2013

PAPIRS-FOLDERI

Jeg har de sidste dage været meget optaget af at folde i papir.
Det er altså ret sjovt.

Hidtil er der kommet disse kreationer ud af det:

CIRKELKUGLER.
Jeg lærte teknikken til Annas KREAdag i februar 2012.
Det var Anja og Jo, der inspirerede mig.
Jo har lavet en god DIY her.


PAPIRSKUGLER
Denne udgave har jeg set flere steder i Blogland og også i butikker.
Det gule garn er fra Søstrene Grene. Den er så skøn den nærmest neon-gule farve:-)

FOLDE-STJERNER
Flere steder har jeg set fine, foldede stjerner a'la disse. 
Jeg fandt en god DIY her.
Hyggeligt at selv sidde med papiret og se stjernerne dukke frem:-)





9 kommentarer:

  1. Ja de er fine de kugler, dem har jeg også lavet nogle stykker af... Men stjernerne kender jeg ikke, de skal prøves :-) kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, dem skal du da ha gang i. Hyggeligt at sidde med:-)

      Slet
  2. Svar
    1. Tak Helena. Ja man kan blive ret hooked på det papir. Så lige din stjerne på Søs G's side. Så flot:-)

      Slet
  3. Hvor er de fint :-) Jeg er specielt vild med de første. Jeg må vist til at kaste mig lidt mere ud i det papirfolderi :-)
    Ha en rigtig god weekend.
    Kh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. De er også nogle af mine favoritter:-)
      Rig god weekend retur-Kh Jonna

      Slet
  4. Regner også med jeg skal have min nye cirkeludstandser med på søndag og noget hvidt karton til snebolde :) Hvis ellers jeg kan finde noget i denne lille by.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh det er også et af mine uundværlige værktøjer i krearummet:)

      Tja mon ik Brugsen har karton! Vi ses søndag.

      Slet
  5. Rigtig fine ting, du har lavet. Papirkuglerne vil jeg rigtig gerne prøve. Ved du, hvor jeg finder DIY til dem? Kh Helle

    SvarSlet