tirsdag den 8. oktober 2013

MØDREGRUPPE I SMUKSAK

Igår tog jeg med tre dejlige kvinder fra min Mødregruppe "Wamanam" (dannet af de første to bogstaver i børnenes navne;-)) ind til byen. Første stop var SMUKSAK!
Vi var endda første gruppe af mødre, der benyttede os af at butikken holder lukket mandag, men gerne åbner for mødregrupper.
Et rigtig godt initiativ.
Babyerne kunne nemt være med og man følte virkelig man havde tid og at det var helt ok, at man lige havde bebs med -på armen, -på gulvet, -rundt i butikken. Ja, endda mulighed for at give mad. Så rart og afslappende.

Gode fund blev gjort.
Her er hvad jeg endte med at købe med hjem:

DEN BLØDESTE ELEFANTHUE I 100% MERINOULD FRA "Asta & Alfred" 
 

FROTTÉ-HAGESMÆKKE FRA "XO EIN DING"
-Allerede yndlings, da den virkelig suger godt, så baby kan holde sig tør (muligvis) gennem måltidet;-)
  

UIMODSTÅELIG HIPSTER-HUE FRA "SUPERSKURK";-)
  

Yana, der var i butikken igår, havde rettet an med kaffe, te og croissant'er. Lækkert:-)

Lidt stemningsbilleder:
  
    
  



Så jeg kan virkelig kun anbefale et par timers hygge og god shopping og inspiration hos SMUKSAK.
(Og just for the record -jeg er på ingen måde sponsoreret i dette indlæg. Jeg deler bare en god oplevelse og synes det er et godt sted:-))

Har DU mon gode ideer eller minder fra noget sjov, spændende, godt at gøre med mødregruppen.
Vi mødes hjemme hos hinanden, går til salmesang sammen og har i kalenderen at besøge ArOS og Den Gamle By.
Det er virkelig en uundværelig god gruppe Magnus og jeg har fået.
Skønne kvinder og veninder:-)

Kh Jonna




8 kommentarer:

  1. Lyder som en virkeligt dejlig mødregruppe - og en meget hyggelig dag :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig nogle skønne piger - Der har vores sundhedsplejersker ramt plet:-)
      Smadderrart:-)

      Slet
  2. Hey Jonna - du har et billed som ligger ind over teksten ( i hvert fald på min computerskærm )

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anette
      Ih TAK fordi du lige skriver. JA, det var da et gevaldigt stort billede...hmmm underligt. Nu er det rettet til;-)

      Slet
  3. Hvor ser det hyggeligt ud, god ide, og mega fin strik hue :-) vi havde besøg af en babymassør over en 3 gange der lærte os babymassage. Det var rigtig godt, og brugte det tit til Oscar når han havde været i bad :-) så længe han kunne ligge stille ;-) kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var super hyggeligt og rart at det var heeeelt ok m larmende bebser. Du har jo hørt min lille råbende tenor;-)
      God ide med massage. Tak. Kram

      Slet
  4. Hej Jonna og mødregruppe,
    Tak for besøget i Smuksak forleden - det var en hyggelig formiddag sammen med jer. Spred endelig budskabet om mødregruppeshopping - vi byder gerne indenfor.
    Hilsner fra Smuksak

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej
      Jamen, vi siger selv tak. Det var simpelthen en ren fornøjelse:-)
      Kh Jonna og damerne;-)

      Slet