søndag den 23. juni 2013

Kahrs hagesmækker med lidt xtra DIY:-)

Line bag bloggen "Kahr Kreation" har lavet en fin DIY på voksdug-hagesmækker.
Den måtte jeg prøve, da vi havde en stor rest fra vores nye voksdug.
Dog drillede DIYen mig lidt, så har tilladt mig at tilføje lidt ekstra billeder, hvis du også skulle have fordel af lidt ekstra visuel hjælp.
Tak til Line for god inspiration:-)

Når man har syet buen på begge stykke, så åbner man dem op og vender den ene med vrangen ud.
De lægges ret-mod-ret.

Sådanne.

Så syr man hele vejen rundt VIGTIGT: undtagen i halsåbningen! 

Og så vender du retsidens ud -Voila.
Jeg valgte at sy en stak, hvor jeg også syede pipingbånd eller en rest af noget Zpagettigarn i. 
Blev ret flot synes jeg:-)

Mangler endnu lige kantbånd-Det bliver et "To Do-Ta Da"-projekt for mig i løbet af sommeren (nåede slet ikke med i juni-omgangen;-))

4 kommentarer:

  1. Hvor er de blevet gode :-) Og vildt godt med de ekstra billeder. Det er en fordel at du har syet dem i sort, for de kan godt tage lidt farve undervejs... Specielt hvis han bliver en savler som min Mads! Det farver helt vildt hvis ikke man vælger at vaske hver dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh ja, Magnus er pt en glad gylper med flittigt mundvand, så lurifaks om ik også det fortsætter når vi når grøden mm;-)

      Dejligt du synes godt om billederne. Tak for opskriften.

      Slet
  2. IIhh hvor er de fine, den model har jeg ikke set før :-) Den må jeg helt sikker prøve. Endnu et projekt til To Do listen :-)

    Kh Nanna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes nemlig også den vsr ret fiks. Og de tager ingen tid at sy.
      Den kære to-do-liste vokser;-)
      Kh Jonna

      Slet